sobota 3. května 2014

Řezy Orgasmus

Ahoj, ahoj :) tak jsem se opět uráčila něco napsat.. :D Nadpis článku je sice trochu zvláštní, ale po ochutnání se možná moc divit nebudete - chuťový orgasmus rozhodně zažijete :) je to výborná, rychlá a jednoduchá buchta :) Nedá se na ní moc zkazit, i když v mém případě je možné vše.. :D zrovna nedávno u mě přespávala kamarádka, pekly jsme, ale nějak jsme přeslechly minutku a když jsme si vzpomněly, bylo pozdě.. naše milá buchta zrovna začala chytat tmavší odstín, nahořklou chuť a na dotyk už nebyla vláčná, jak původně měla být, ale přesně jako podrážka na boty :D jednou jsem zase nedovedla správně otevřít sklenici od kompotu, takže místo pečení jsem vytírala podlahu a uklízela střepy v kuchyni :D nicméně držím palce, aby až budete zkoušet tuhle mňamku (což rozhodně musíte! :D), ať se vám nepovede něco podobného :D a teď už vzhůru k receptu :)



na těsto potřebujeme:

• 1,5 hrnku polohrubé mouky
• 1,5 hrnku krystalového cukru
• 2 vajíčka
• prášek do pečiva
• 2 lžičky sody
• rozmixovaný kompot (může být jakýkoliv - doporučuji ananasový, meruňkový nebo broskvový)

Všechny ingredience smícháme, vyklopíme na plech a pečeme asi 20-25 minut na 180° :-) Po upečení těsta si připravíme krém:


• pomazánkové máslo
• vanilkový cukr
• uvařený pudink (nejvíc mi chutnal s pistáciovým)

Můžete ve finále ozdobit, např. barevnými hovínky, oříšky nebo rozteklou čokoládou.. to už je na vás :) a určitě dejte vědět, jak chutnalo :) všem hezký víkend, já razím na brusle :))



16 komentářů:

  1. Jé, už jsem o nich slyšela. :)
    Název mají teda úžasnej. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem pekla, ale já naštěstí nezapomněla :D
    Jinak Orgasmus peču občas a inspirovala jsi mě k němu ty ;) ale krém dělám z pudinku a tvarohu :D

    OdpovědětVymazat
  3. pojď mi!!
    a asi jste se skvěle bavily, když jste zapomněly na buchtu! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Většinou dělám s vanilkovým, ale i sk okosovým nebo čokoládovým jsem dělala :P pistáciový si radši nechám pro sebe :D a s tvarohem mi chutná možná i více O:) vlákniny mám vždy dost a k tomu smetanový hustý jogurt, takže to stačí :)) a je dobře, že jíš hodně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ou jéé, o těch už jsem slyšela, budu muset někdy vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  6. och hned by som si dala!
    Pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. dělám buchtu s podobným základem a je moc dobrá, takže takhle je určo taky vynikající :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji :) mě se líběj ty skoky- samozřejmě ne, když jdou nahoru, ale když jsou dolu :D a neboj váhu neroztřískám :D a s tím cvičením jsem to myslela, že prostě celkově cvičíte víc jak 5 minut- jakože nejste takový lenoši jako já :D

    OdpovědětVymazat
  9. tyjo, moc děkuju, je to canon 1100d :)
    já běhám taky hrozně ráda, ale docela krátké trasy, tak doufám, že se přes léto zlepší :D ale máš pravdu, krásně to pročistí mysl

    OdpovědětVymazat
  10. Nejlepší je běhat tak, aby to bylo příjemný tělu a užívat si to :D Dřív jsem to dělala vynuceně a nebavilo mě to, takhle si to užívám a přesně jak říkáš, když to nejde ,stačí 4 kilometry :D já věřim, že brzy se ti zlepší dýchání a mně dálka a budeme jedničky :D

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají fakt skvěle!!Recept si hned opisuju:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Podobné buchty zbožňuji :)) vypadá to bezvadně

    OdpovědětVymazat
  13. tak to je super, držím ti palce! :) já většinou svoje úspěchy přejím :D ani ne, spíš jenom rekreačně kolo a tak :D já jsem takovej sportovní přirozenej antitalent :D a ty? :)

    OdpovědětVymazat
  14. koukám, že si tím prochází hodně holek :( jsi strasně hodná <3 no já jsem měla takový období naopak kdy jsem nestíhala jíst,byla dlouho venku a naučila jsem se jíst až večer a hodně, jenže když pak jsem měla konečně čas, tak jsem byla už naučená, že doma = jíst :( a pak jsem začala počítat každou svačinu, sepisovat, že se to zhoršilo víc , ale teď je to na dobré cestě, tak to nechci zakřiknout :)

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem si je taky přála a utratila za ně poslední úspory, že v nich prochodim celý jaro a léto :D aha, to mě mrzí :( Teď z toho trendu stravování zblbnul kde kdo, i já :D Mně by určitě takovej článek zajímal:)))

    OdpovědětVymazat
  16. Ta snídaně jo, ale přes den pak jím málo. Hlavně dneska :D Někdy mám den, že bych se užrala a někdy bych byla nejradši na vodě.

    OdpovědětVymazat