čtvrtek 8. května 2014

Čokoládové suflé

Hezký den :)
sice teď poslední dobou nepeču (jednoduše nestíhám, a když už stíhám, tak jsem líná něco spáchat :D), ale o recept se s vámi ráda podělím :) možná suflé znáte, ale kdo ne, právě bude mít tu čest :3 jedná se o italský čokoládový dezert, který si jednoduše zamilujete :) s kamarádkou máme takovou tradici, nebo spíš rituál, že pokaždé, když u mě přespí (nebo já u ní), k snídani pečeme právě suflé :)




Ingredience na 3 porce:
půl kostky másla
50g krystalového cukru
tabulka čokolády na vaření
75g hladké mouky
20g kakaa
3 vajíčka

Příprava:
Ve vodní lázni rozehřejeme čokoládu. Mezitím si v míse vyšleháme vejce s cukrem a rozpuštěným máslem, přilijeme čokoládu, kakao a postupně přisypáváme hladkou mouku. Směs nalijeme do hrnečků (doporučuji naplnit maximálně do dvou třetin, při větším množství nám těsto zdrhá z hrnečku a věřte, že to potom nechcete uklízet :D) a pečeme v troubě na 200° po dobu 10 minut. Neděste se - těsto musí být uvnitř tekuté, ale na povrchu vznikne krusta, která většinou vytvoří malou puklinu. Nebojte se ale vytáhnout hrnečky o trochu dřív - dojdou a aspoň si víc užijete tu slast jménem tekutá čokoláda :)


13 komentářů:

  1. Oo tak to vyzera bohovsky! :3 super recepty musim ta followovat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky se mi hrozně líbil ten název - suflé - zní to tak vznešeně. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Oh.. to vypadá báječně :* já bych se bála dát do trouby hrneček :D bála bych se, že to nepřežije :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se bojím, že praskne :D naše škola, taky šla ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá moc dobře :) Já znám brokolicové a květákové suflé. O čokoládovém jsem ještě neslyšela :D

    OdpovědětVymazat
  6. hlavně je to mooc dobrý :D no vidíš, já zase neslyšela o slané verzi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, tak tohle budu muset navrhnout kamarádce také :D

    OdpovědětVymazat
  8. od čokolády se držím v ústraní už rok, ale to neznamená, že se mi sbíhají sliny! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hneď by som si dala :) pozri aj našu give away :)

    OdpovědětVymazat
  10. kecko, určitě ti ta sukně sluší a musí být moc pěkná :))) ty šortky jsou kdyžtak tyhle : http://www.hm.com/cz/product/24478?article=24478-A , v reálu mají barvu jako na té mojí fotce teda spíš :) zrovna jsem si včera koupila spodek k plavkám, který jsem nemohla najít, tak snad taky najdeš ty pravý ,aby ti seděly :) no vydržet se to dá, akorát mi tím padlo tisíc možností na cheat days :D

    OdpovědětVymazat
  11. no tak teď určitě vybereš, mají tam fakt pěkný věci na jaro/léto a některý mi přijdou docela za hezkou cenu, třeba jako ty šortky :)) já nakupování miluju jakkoli, akorát neni za co :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to vypadá až nebezpečně dobře.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat