sobota 26. dubna 2014

Aplikace, které nesmí chybět v žádném mobilu

Ahoj :) nějakou dobu jsem přemýšlela, jakým článkem bych mohla aspoň trochu užitečně přispět do blogové sféry. Konečně jsem dala dohromady 10 aplikací, které mám spuštěné asi nejčastěji :)

(1) Tumblr
weheartit.com


1. Nike Running

- Každý, kdo má internet v mobilu a běhá nemůže nemít tuhle aplikaci! Přehledné statistiky, jednoduché ovládání a motivační cíle - co víc si přát? :) 

2. Nike Training Club

 - Rádi cvičíte a pracujete na své postavě ze všech sil? Tahle aplikace je přesně to, co potřebujete :) Kromě tréninkového programu je tu široká nabídka workoutů na určité části těla, vybudování kondice nebo kardio cvičení na všechny části těla. Bolest svalů zaručena stejně jako krásné výsledky :)

3. Endomondo

- Pokud jste si neoblíbili Nike Running, tato aplikace by vás mohla oslovit - kromě běhu se zabývá jinými sporty a na výběr opravdu je (např. brusle, cyklistika nebo jen klidné procházky po horách). Nabízí samozřejmě statistiky, měří rychlost, převýšení a další.. Stačí mít internet v mobilu :)

4. Spotify

- O Spotify jsem slyšela již několikrát, ale stažení jsem odkládala celkem dlouho - a to byla chyba! Tato super chytrá aplikace nabízí bezplatný poslech hudby. Svoje si najde naprosto každý, nechybí ani možnosti vlastní tvorby playlistů. Takže už nikdy nebudete otráveně brouzdat po YouTubu a zoufale hledat něco super na poslech, sport, k učení...

5. Meteoradar, Aladin a další..

- Jenom blázen nechodí ven, když je krásně.. :) od té doby, co jsem si stáhla radary ukazující stav srážek v ČR, tak mě ale jen tak nepřekvapí nějaká přeháňka :)

6. We Heart It

- Při špatné náladě mi tahle fajn stránka dovede zvednout náladu, když chci něco vzdát, posílí mě.. a když se jednoduše nudím, tak se taky hodí :)

7. Instagram

- Pokud vás nebaví jenom sledovat obrázky, ale rádi se dělíte o svoje úlovky, tak si určitě stáhněte instagram :) díky hashtagům stoupá vaše popularita :)

8. Snapchat

- Pro někoho možná úlet, pro někoho užitečná sociální síť.. Samozřejmě všeho s mírou :) Kamarádka má snapchat zapnutý snad trvale, to mě odrazuje, ale když chci komunikovat s přáteli, které moc často nevídám, tak jsem za něj vlastně ráda :)

9. Pixlr Express 

- Chcete jen drobně upravit vaši fotku, ale nechce se vám zapínat počítač? Od toho je tato aplikace, snadno se ovládá a po decentní úpravě nelze úpravu poznat :) Také můžu doporučit vsco cam :)

10. hry

- tady se asi nemusím vyjadřovat.. aneb všichni si zkracujeme dlouhou chvíli hraním her :D máte nějaké oblíbené, nebo hrajete něco, co je zrovna v kurzu? :)

5 komentářů:

  1. Škoda, že nemám chytrý telefon :/ jinak o všem jsem již slyšela :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem trapák. :D Mám jen Instagram a z her Poua. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Řidičák mám cca rok, chvíli přes rok :D jojo zvládla jsem to :) nic jiného mi nezbývá :D můj víkend bude flákací a učící, co tvůj ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy, některé aplikace už mám, ale ty ostatní určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. To já měla řidičák od školy placený :D takže jsem platila jenom záverečné zkoušky :D taky jsme měli jedno dlouho, ale teď máme dvě :D stejně jsem s autem nikdy sama nejela a ani nechci, prtoože teď jezdím s novým "autobusem" a bojím se, že s ním někde něco udělám- proto jezdím vždy s rodiči- i když mám povoleno jezdit sama :D já měla v plánu se flákat a učit, takže mě se plány nezměnily- né, že bych se učila :D

    OdpovědětVymazat