pondělí 12. května 2014

Random #2

Momentálně nemám moc nápaditou náladu, chystám si pár receptů na vyzkoušení a není jich málo (které na vás vzápětí vychrlím :D), tentokrát ale přidám pár fotek :) omlouvám se za kvalitu, mobil je prostě mobil a ještě pár měsíců potrvá, než si našetřím na nějaký slušný foťák :)


Kolik už jste potkali slepýšů? Já snad milion a tenhle dokonce krásně zapózoval :D

nesmí chybět ranní čokoládování :)

a rozkvetlý šeřík :3

jahodovo-banánové smoothie = to nejlepší, co může být na doplnění energie :)

..tak jsem jednou zabloudila na Žižkov..

..měla to být poslední fotka (30.dubna), tak jsem se trochu obětovala :D #selfí 

...ale nakonec to odnesl někdo jiný :D aneb naše nejkrásnější čarodějnice




11 komentářů:

  1. To hádě v ruce? Krutý. :D Já zase chytám žáby♥, co nám sedí přede dveřmi a nosím je na louku, protože z nich má máti panickou hrůzu. :D
    Kaše vypadá skvěle, škoda, že kiwi moc nemůžu (asi alergie). :/
    Smoothie miluju. Teď ho dávám denně. Vždycky mě tak krásně nakopne. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ten slepýš :* a kiwi- já chci kiwi :*

    OdpovědětVymazat
  3. Slepýš, toho jsem dlouho neviděla! Konečně holka, co se nebojí vzít ještěrku do ruky :D úplně bych si dala nějakou ovesnou kaši, dlouho sem jí neměla a kiwi taky ne, tak si musím nějaký koupit!

    no já taky ne a pak si stěžuju, že nemám co na sebe, málo si věříme :D :(

    OdpovědětVymazat
  4. to nevadí, stejně seš dobrá! :) s Cassey taky cvičím, ale cardia videa má nic moc, ale je strašně fajn, jak je ukecaná :D ale Tracy neznám, takže tu omrknu :) jooo! avokádo jsem si pořídila včera, tak už se až ho použiju :D

    OdpovědětVymazat
  5. Čarodejnice je vážně nádherná! :D Ale nejvíc se mi líbí slepýš, mám je hrozně ráda, jsou neskutečně příjemní na dotek :)

    OdpovědětVymazat
  6. teeda vsecky ty jidla vypadaji paradne !! a to smoothie♥ už se chystám dneska na nákup ovoce, at je z ceho delat!! :) btw, mooc pekny blog, nechces spřátelit? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jó, ranni porce čokolády taky u mě musí být, kašička vypadá skvěle. A fotka šeříku...úplně cítím jaro,ačkoli dnešní počasí je spíš na draka:D

    Mimochodem máš moc super blog,právě jsem na něj narazila a moc se mi to tu líbí, projedu si ho celý a přidávám k oblíbeným =)
    Je ti spousta fajn inspirace;)
    Ahoj
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. já to Elle čtu celkem sporadicky, protože ta cena mě odrazuje a to český vydání je takový o ničem :D ale musela jsem si vyklidit nějaký nasbíraný zbytečnosti, tak nezbylo nic jinýho, než protřídit ,co se dá :D mozarrellu zbožňuju na všechny způsoby! :)

    OdpovědětVymazat
  9. krasne fotky, pekne ostre, a ta s tim slepyskem je bozi!

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  10. Ja by som sa asi pocikala od strachu keby som toho hada len videla, nie to este chytila :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Jahodovo-banánový smoothie mám nejraději! Pěkné fotky :-)

    OdpovědětVymazat