sobota 17. května 2014

My shopping fever :D

Zdravím :)
některé z vás (zejména čtenářky módních časopisů) jste asi postřehly, že se tento víkend koná shopping fever - zkrátka víkend plný slev ve spoustě obchodech :) tak jsem koupila časopis a vyrazila - přece jenom jsem si dlouho nic na sebe nekoupila a na léto toho moc nemám :D jenom jsem si bohužel nevzala dostatečnou sumu
(typická chyba, kterou dělám pořád :D ), takže to skončilo opět tak, že jsem nejvíc peněz nechala v tescu :D nevadí, zítra je taky den a můj objev (letní šaty) na mě počká :) dále jsem si konečně vybrala plavky, ale budu muset chvíli vydržet, než se zase moje peněženka trochu vzpamatuje :D díky nájezdu na tesco si aspoň budu moct zítra k snídani udělat banánové lívanečky s raw avokádovým pudinkem.. :3 recept bude brzy :) makronky bohužel moc dlouho nevydržely, ale kdo by se tomu taky divil.. :D a jáhly jsem si chtěla koupit už dlouho - prý je z nich moc dobrá kaše :) chce to taky změnu od těch ovesných vloček :D a co vy? koupily jste si na sebe něco poslední dobou? :) 


3 komentáře: