čtvrtek 22. května 2014

Naschvály a nástrahy

Kdo občas nemá špatný den, asi nežije život naplno. Ale když už zaznamenáme, že nám nějaká mrcha hází klacky pod nohy.. není lepší rezignovat a místo šklebu nasadit úsměv? Ano, je!! :)


Zrovna včera mi den nezačal nejlíp.. Díky maturitám máme míň hodin a chodíme do školy až na druhou hodinu nebo později, což je fajn :) ale vraždila bych ty, kteří mi necelou hodinu před budíkem napíšou hned několik smsek (asi mi někdo nepřeje, abych si trochu pospala!!).. když už ten budík "konečně" zazvonil, vypnula jsem ho.. mám přece nastavený ještě jeden, jenže po pěti minutách se situace opakovala :D ,,ještě si chvilku poležím" .. vzbudila jsem se přesně za hodinu, další dvě minuty jsem nevěřícně zírala na hodiny, jestli se mi to sakra jenom zdá, nebo ne.. nezdálo... za dvacet minut mi začínala hodina... :D když jsem se konečně vyhrabala z postele, po cestě do kuchyně jsem si krásně nakopla palec, úžasné :D během vaření ovesné kaše jsem zjistila další nepříjemnou věc - došlo mi arašídové máslo a to, že jsem nestíhala dorazit ani na další hodinu včas - to už byla jen taková malá třešnička na dortu.. :D nakonec byl včera skvělý den, jenom to vedro bylo nesnesitelné.. už se těším na letní koupání a pikniky s přáteli, co vy? :) Jak trávíte tyto parné letní dny? :)

6 komentářů:

  1. Úplně "dokonalé" ráno :D já se každý den budím brzy, jak již víš, ale když se mi náhodou stalo, že bych spala dýl, tak venku projíždí svatba a troubí :D Hlavně se těším na konec maturit a učení :P

    OdpovědětVymazat
  2. co si budeme povídat, ze základky bychom to měli umět:D jinak já budu z chemie maturovat, celkem mi jde :) uvidíš kam půjdeš dál tedy!
    jsou to jenom špatné dny, ne životy že! :) rána jsou šílená sama o sobě :D kort když se pak něco děje, snad už se to nebude opakovat! :) na léto se taky moc těším!

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím se pouze hlásím :P musím udělat nejprve přijímačky než někam budu moct jít ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ČZU, Masarykova univerzita v Brně a VFU :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takové dny mám až moc často. :( :D
    A co dělám v parních letních dnech? Umírám nebo jen omdlívám. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný blog :-) tiež mávam niektoré dni také "nahovno" :-D keď sa darí tak sa darí, to vieš :-) a prese viem ako sa cítiš :-) a rada sa spriatelím :-)

    OdpovědětVymazat