pondělí 7. dubna 2014

Random #1

Jaro je v plném proudu a já pořád lítám někde venku, prokládám to procházkami a občas se prostě jenom celý den válím v posteli s výborným jídlem :-) užívejte krásné dny :-) 


Není nic hezčího než jarní květy :))

Nejúžasnější makronky, které jsem kdy měla <3 pražské Nos macarons :3

Návštěva Chebu - moc hezké město, doporučuji k návštěvě :)

Vodní dýmka a ovocný salát - ideální kombinace :) :D


Miluju takové snídaně - zlevněné jahody jsem tam přece nemohla nechat :D

S kamarádkou na fresh džusu, to nejlepší do ospalého a deštivého dne :3

3 komentáře:

  1. jak líp si užívat tak krásné dny! :) hezký Veru:-*

    OdpovědětVymazat
  2. Ty makronky maj dokonalý barvy.
    Tady Ugo nemáme, celkem mě to štve.. chodím do Mangaloo, kde maj teď už green smoothie. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ty barvy vždycky přímo vybízejí ke koupi, ale cena mě hned zase odradí :D Ugo mě z těch všech freshbarů nadchlo asi nejvíc :3 ale mangaloo je taky super :)) ty jejich saláty! green smoothie budu dělat zítra, moc se těším :D <3 no, aspoň máš o důvod víc zajet do Prahy! :D

    OdpovědětVymazat