pátek 4. dubna 2014

Veganská večeře

Hezký večer :-) tentokrát se zaměřím na jídlo. Dneska jsem si udělala neskutečně dobrou večeři :D moc se mi líbí recepty z veganské kuchyně, ale jelikož jsou některé ingredience dražší, musím se trochu přizpůsobit :-)

Avokádová pomazánka

Potřebujeme:

• avokádo
• oregáno
• česnek
• sůl

Avokádo vydlabeme a rozmačkáme, přidáme rozlisovaný česnek (dala jsem 2 stroužky, protože česnek miluju), sůl a (na špičku nože) oregáno.
V některých receptech ještě doporučují nadrobno nakrájená rajčátka, já si je nakrájela radši vedle :)

Smažený lilek

Potřebujeme:

lilek
• sůl
• grilovací koření
• olivový olej

Umytý lilek nakrájíme na tenčí kolečka a smažíme zprudka. Po otočení na druhou stranu okořeníme a osolíme :) Doporučuju aspoň 2 lilky, výsledek totiž mizí hodně rychle :D





5 komentářů:

  1. :3 víc vegan večeří pro všechny♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsem sice vegan, ale přesto je to zajímavá inspirace i pro mě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to oc dobře !

    OdpovědětVymazat
  4. Avokádo na toast mi bylo doporučováno už několikrát, snad si někdy vzpomenu v obchodě a konečně ho koupím ;)

    OdpovědětVymazat