úterý 8. dubna 2014

Green smoothie

Stromy a květiny kvetou, tráva se zelená.. Já jsem po dnešku taky nějaká nazelenalá, ale špatně mi není :D no, prostě jsem si udělala to nejlepší smoothie - zelené :3 Musím říct, že jsem se dřív bála přidat do smoothie špenát, ale přesvědčil mě fakt, že když se prodává ve fresh barech, tak na něm asi něco bude :) 

Potřebujeme:
- špenát
- banán
- jablko
- voda
- med/cukr na doslazení

Ovoce a špenát mixujeme, naředíme a dosladíme :) 


Opravdu se špenátu nebojte :) je chuťově zcela neutrální, takže je v kombinaci s ovocem je opravdu výborný :) 

4 komentáře:

  1. kšá s chlorofylem, BIO je až zítra :D:D o mém názoru na špenát ve smoothie už víš, fakt mazec!

    OdpovědětVymazat
  2. Zelené smoothie je nejlepší! :) Ta čistě ovocná jsou na mě moc sladká.. Nedávno jsem měla kapustu, špenát a mátu v odšťaveném jablku - dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :* konečně můžu komentovat:P já právě bych žrala, ale mám takových chutí, že nevím co si dát a tak si nedám :D a vlastně to sladké je vždy, když mi někdo nabídne- takže si vemu :D
    neumím si tento kotejl představit, ale věřím, že bude dobrý :P

    OdpovědětVymazat