neděle 13. dubna 2014

Předprázdninový weekend :)

Dneska přidám pár fotek z víkendu, byl naprosto super :) kéž by to takhle bylo každý týden :3 počasí přálo, takže jsem ho strávila skoro celý venku :) a i když se mi nechtělo a celý víkend jsem původně chtěla strávit v posteli, rozhodně nelituju :)

Instagramový příspěvek :P není lepší způsob, jak začít den :) jo a všichni si dejte pozor na Lotuskovou pomazánku - velmi návyková!! :D 



Na procházce v Divoké Šárce :) všichni povinně musíte navštívit :3 cítím se tam jako v ráji <3

Došlo i na vyšší kopečky a skály :) sice měl kamarád dost práce mě tam dostat, ale teď toho nelituju :)

Je to blázen!! :D

Pohodička :))

A dnešní (první letošní) bruslení na Ladronce :) vzala jsem to hopem a rovnou 10 kilometrů :) ještě, že existují ty brusle :3 teď, když nemůžu běhat, si jich celkem vážím :D 

Mňamka k večeři :3 ten pocit, když mi na jídlo nestačí jeden velký talíř :D


Doufám, že jste si taky užili víkend :)) a zase někdy (snad brzy) naviděnou! :) :P

4 komentáře:

  1. Na Divokou Šárku chodíme v létě s přítelem, máme tam své tajné místečko... :D
    Brusle miluju, ale takovou dobu jsem na nich nestála. Chvíli minulý týden na zkoušku a.. asi se budu muset trochu rozjezdit a možná si rozbiju kolena, protože mi to fakt už tak moc nejde. :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný víkend :* já moc procházky nemusím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, já tam od podzimu nebyla a asi to ani nedokážu moc vysvětlit. :D
    Víš, jak se tam nahoře pasou ovce? Kousek dál je taková louka, tam se dá dobře schovat s dekou pod strom. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Divoká Šárka mi něco připomíná, ale fakt netuším, kde to je :D Dala bych si tvoji kaši :* A na jídlo (hlavně na slanou snídani) mi taky nestačí jeden talíř :D

    OdpovědětVymazat