sobota 12. dubna 2014

Food tag

Na blogu Zrzunky mě zaujal food tag, takže se také přidávám :) Kdo chce, klidně ho vyplňte a dejte vědět, jsem zvědavá :)


Jaké máš ráda ovoce?
Miluju všechno ovoce, bez rozdílu :) nejradši mám asi mango, jahody a červená jablíčka :)






Jakou máš ráda zeleninu? 
Poslední dobou jsem si zamilovala lilek, ale moje srdcovka jsou šťavnatá rajčata v Chorvatsku :3

Chutná ti cibule a česnek?
Chutná, a moc :) česnek klidně i samotný :D

Zkusila jsi někdy nějaké exotické jídlo?
V Řecku jsem jednou jako malá měla chobotničky, ale to byla spíš sázka :D co se týče jídla, jsem celkem konzervativní a radši si dávám pořád dokola to samé jídlo :D

Jakou sladkost nesnášíš?
Všechny piškotové a kokosové dorty, Hašlerky a bonbóny jim podobné :D a ještě laskonky nesnáším :D


Máš ráda lasagne?
Nemám ráda lasagne, MILUJU LASAGNE :3

Jíš ryby?
Jím a hrozně mi chutnají :) ale co to stálo úsilí, než jsem je začala jíst :D mám doma rybičky, takže jsem je dlouho odmítala





Chodíš do školní jídelny?
Chodím, ale je to typická jídelna - co čekat za 30 korun :D

Máš ráda dorty nebo cukroví?
Dorty nemám ráda - kromě pár výjimek jako třeba cheesecake a medovník :D a cukroví mám ráda skoro všechno :)





Chodíš do restaurací?
Jednou za čas si zajdeme s kamarádkami, ale znáte to.. Chudý studentský život :D

Názor na fastfoody?
Nechodím tam, ty hamburgery, co se snad nikdy nekazí, mě odrazují :D navíc je to pěkně předražený -.- když je nouze, tak si zajdu na wrap, ale nejlepší hambáče jsou ty poctivé... 


Nej slané jídlo?
Šneci z listového těsta <3

Nej sladké jídlo?
Bez sladkého bych se obešla, ale bez čokolády ne :D




Nejhorší jídlo?
Dršťková polévka a zabijačkové pochoutky.. Brr :D

Nejoblíbenější polévka?
Začíná vynikat moje úchylka na špenát - špenátová bezkonkurenčně :3

Co si děláš/kupuješ na svačinu do školy?
Svačiny si připravuju doma - většinou pečivo se šunkou a sýrem, jogurt, ovocné saláty, polystyreny, zeleninu.. Je to různé :) ale když si nestihnu připravit dostatečně velkou svačinu, zajdu do bufetu :D




Mmm, opět se projevila moje fotogeničnost :D a když se to spojí s náladou na focení, vznikají naprosto geniální fotky :D -.-

Jakou máš nejradši pizzu?
Pizzu moc nejím, ale když už, tak špenátovou, šunkovou nebo quattro formaggi :)

Jaká je tvoje oblíbená příloha?
Těstoviny ;)

Brambory vs. bramborová kaše:
Spíš brambory

Jíš maso?
Miluju maso :3 

Co nejčastěji vaříš?
Kuskus a těstoviny na různé způsoby :) 




Dáváš přednost kvalitě nebo ceně při kupování jídla?
Rozhodně kvalitě, ale mám soudnost - nekupuju si nejdražší varianty 

5 komentářů:

  1. Jé, taky jsem česnekožrout a nikdo to nechápe. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pryč s takovými lidmi! :D česnek je nejlepší!! :3 <3

      Vymazat
  2. Johů, další česnekový lover :D jinak bysme měli dosti odlišné odpovědi :P asi si udělám tento tag taky :P

    OdpovědětVymazat
  3. V mnohém se shodneme!:) ta oreová milka je nejlepší!:D A těstoviny? To je srdcovka:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem je dělala tento rok poprvé :D food tag bude 15.4- už je přednastaven :P

    OdpovědětVymazat