čtvrtek 5. června 2014

Random #3

Dnešní random se bude točit zejména kolem přírody a jídla.. jaké překvapení :D neznám totiž lepší důvod, jak trávit tyhle krásné dny :) už jste se aspoň trochu opálili? 












6 komentářů:

  1. opalování mi nejde:( ale už mám pihy!
    dala bych si makronku, ještě jsem je neměla, asi si čekám na Paříž :P krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. Neee a opalovat se ani nehodlám. :D
    Ten malinový úsměv je boží. :D♥

    OdpovědětVymazat
  3. Všichni všude máte to burákové máslo :D A já ho nikdy neměla :D :( Asi bych to měla napravit, ale bojím se, že se ze mě stane závislák :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já miluji tenhle čas:)) a barvičku jsem už trochu chytila, naštěstí nejsem úplný sýr :D

    OdpovědětVymazat
  5. http://marryperry.blogspot.cz
    Spřátelíš?:-)

    OdpovědětVymazat